Ειδικότερα, οι επιμέρους στόχοι της ειδίκευσης «Διδασκαλία και Μάθηση» (“Teaching and Learning”) είναι να καταστήσει τους μεταπτυχιακούς φοιτητές ικανούς να:
- εντοπίζουν προβλήματα και διαταραχές στην επικοινωνία μεταξύ των ατόμων και κυρίως ανάμεσα στον εκπαιδευτικό και τους μαθητές του, • περιγράφουν τους βασικούς τομείς από τους οποίους απαρτίζεται το κλίμα της σχολικής τάξης,
- αναφέρουν την επίδραση του κλίματος της σχολικής τάξης στη γνωστική, κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών,
- εκτιμούν τη σπουδαιότητα των θετικών δασκαλομαθητικών και διαμαθητικών σχέσεων στη διαμόρφωση ενός αποτελεσματικού μαθησιακού κλίματος,
- συνειδητοποιούν την αναγκαιότητα επαναπροσδιορισμού των λειτουργιών του σχολείου και του ρόλου των εκπαιδευτικών,
- απαριθμούν τις βασικές πηγές σκοπών και στόχων του Αναλυτικού Προγράμματος,
- αναλύουν τις βασικές μορφές του αναλυτικού προγράμματος με βάση τα αποτελέσματα μάθησης που επιτρέπουν,
- οριοθετούν εννοιολογικά και να διακρίνουν τις έννοιες «μορφές, μέθοδοι, τεχνικές, στρατηγικές και μοντέλα διδασκαλίας»,
- γνωρίζουν και να εφαρμόζουν σύγχρονες μεθόδους και τεχνικές διδασκαλίας.